Üniversitemizden Akademik Faaliyetler

Öğretim Üyelerimiz Tarafından Editörlüğü Üstlenilen “Holistic Approaches to Teacher Development: Leadership, Pedagogical Practices, and Cognitive Insights”Adlı Kitap, IGI Global Tarafından Yayımlandı

Ana Sayfa >Öğretim Üyelerimiz Tarafından Editörlüğü Üstlenilen “Holistic Approaches to Teacher Development: Leadership, Pedagogical Practices, and Cognitive Insights”Adlı Kitap, IGI Global Tarafından Yayımlandı

Uluslararası akademik yayınevi IGI Global tarafından yayımlanan “Holistic Approaches to Teacher Development: Leadership, Pedagogical Practices, and Cognitive Insights” adlı kitabın editörlüğü, Üniversitemiz öğretim üyeleri Doç. Dr. Mehmet Tufan Yalçın, Dr. Öğr. Üyesi Alper Uslukaya ve Dr. Öğr. Üyesi Bahaddin Demirdiş tarafından gerçekleştirilmiştir.

Kitap, öğretmen gelişimine bütüncül bir yaklaşım getirerek liderlik, pedagojik uygulamalar ve bilişsel içgörülerin entegrasyonuna odaklanmaktadır. Bu yaklaşımlar; öğretmenlerin bireysel gelişimlerinin ötesinde, eğitim ortamlarının daha dinamik, etkili ve öğrenci odaklı hale gelmesini amaçlamaktadır. Kitapta, eğitim politikaları, okuryazarlık ve sınıf yönetimi gibi güncel konulara yer verilmekte olup; eğitimciler, politika yapıcılar, akademisyenler ve araştırmacılar için değerli bir kaynak sunulmaktadır.

Üniversitemiz öğretim üyelerini ve kitabın yazarlarını tebrik eder, yeni yayınlarının akademik dünyaya katkı sağlamasını dileriz.

Öğretim Üyelerimiz Tarafından Editörlüğü Üstlenilen “Holistic Approaches to Teacher Development: Leadership, Pedagogical Practices, and Cognitive Insights”Adlı Kitap, IGI Global Tarafından Yayımlandı