16 Ekim “Dünya Gıda Günü” münasebetiyle Çankırı Karatekin Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Gıda Mühendisliği Bölümü öğrencileri Çankırı TOKİ İlkokulu’nu ziyaret etti. Ziyarette, anaokulu ve ilkokul 1-2-3 ve 4. sınıf öğrencilerine ”Sağlıklı ve Dengeli Beslenme”, “Beslenme Alışkanlıkları” ve “Gıda Hijyeni“ başlıklı konuların anlatıldığı sunumlar yapıldı.
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından hazırlanan boyama ve hikâye kitaplarının ilkokul öğrencilerine dağıtılması ve üniversite öğrencileri ile minik öğrencilerin birlikte çeşitli çocuk oyunları oynamasıyla ziyaret son buldu.
Rektör Ayrancı Sağlıklı Yaşam İçin Pedal Çevirdi
Öğretim Üyemize Üstün Onur Ödülü
Hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanıyoruz. Çerez politikamıza buradan ulaşabilirsiniz. KVKK detayları için KVKK Sayfamızı.