Üniversitemiz Güzel Sanatlar Fakültesi tarafından yılsonu karma sergisi açıldı.
100.Yıl Kültür Merkezinde gerçekleştirilen açılışa; Vali Yardımcısı Abdullah Aslaner, Rektör Vekilimiz Prof. Dr. Murat Arı, Güzel Sanatlar Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mehmet Muhtar Kocakerim, Güzel Sanatlar Fakültesine bağlı Resim, Grafik, Seramik, Fotoğraf, Moda ve Tekstil bölümü öğretim üyeleri ve öğrenciler katıldı.
Çukurova Üniversitesi, Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesinden de öğretim üyelerini katıldığı serginin açılış konuşmasını Güzel Sanatlar Fakültesi Öğr. Gör. Eser Şensılay yaptı.
Açılış da konuşan Şensılay; Yıl Sonu Karma sergi etkinliğimize gelen herkese teşekkür ederim umarım keyif alırsınız diyerek sözü Çankırı Karatekin Üniversitesi Rektör Vekili Murat Arı’ya bıraktı.
Murat Arı konuşmasında; Emek veren tüm arkadaşlara öncelikle teşekkür ediyorum. Güzel sanatlar aslında hem bir üniversitenin hem de bulunduğu ilin vitrinidir, dışa bakan yüzüdür. Bu gözle baktığımız zaman gösteriş, ambalaj onun ortaya konulma şekli son derece önemlidir. Bizler Güzel Sanatlar Fakültemizi ve bu fakültede emek harcayan arkadaşların yaptığı çalışmaları bu gözle değerlendiriyoruz” dedi.
Sergi 27 Kasım 2017 tarihine kadar açık kalacak.
Üniversite Hocaları Miniklere Haklarını Anlattılar
Rektör Ayrancı Cibuti Heyetini Kabul Etti
Hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanıyoruz. Çerez politikamıza buradan ulaşabilirsiniz. KVKK detayları için KVKK Sayfamızı.