Çankırı Karatekin Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi son sınıf öğrencilerinin mezuniyet sergisi 100. Yıl Kültür Merkezinde açıldı.
Açılışa Güzel Sanatlar Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mehmet Muhtar Kocakerim, akademisyenler ve çok sayıda izleyici katıldı. Güzel Sanatlar Fakültesi öğrencilerinin de yoğun ilgisinin olduğu açılış ikramlar ile birlikte devam etti.
Hemşirelik Bölümü Öğrencilerimize 3’üncülük Ödülü
Çankırı`nın Manevi Mimarları Sempozyumu Sona Erdi
Hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanıyoruz. Çerez politikamıza buradan ulaşabilirsiniz. KVKK detayları için KVKK Sayfamızı.