Öğretim Üyemize 3 Ödül Birden

Ana Sayfa >Haberler >Öğretim Üyemize 3 Ödül Birden
13Kas
2017

Üniversitemiz Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. İlknur Göl, Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü tarafından 5-8 Kasım 2017 tarihleri arasında düzenlenen 5. Uluslararası 16. Ulusal Hemşirelik Kongresi’nde sunmuş olduğu 3 sözlü bildirisiyle “Sözel Bildiri Birincilik Ödülü”, “Prof. Dr. Perihan Velioğlu Hemşirelik Fonu Teşvik Ödülü” ve “Hemşirelikte Araştırma ve Geliştirme Derneği Teşvik Ödülünü” kazandı.

Öğretim Üyemize 3 Ödül Birden
Sonraki Haber

Rektör Ayrancı Cibuti Heyetini Kabul Etti

Önceki Haber

Bir Türkü`nün Hikayesi