Rektör Ayrancı Yeni Öğrencileri Otobüs Terminalinde Karşıladı

Ana Sayfa >Haberler >Rektör Ayrancı Yeni Öğrencileri Otobüs Terminalinde Karşıladı
18Eyl
2017

Çankırı’da Üniversite Öğrencilerini Rektör Ayrancı Terminalde karşıladı.

18 Eylül 2017 Pazartesi günü başlayan 2017-2018 Akademik yılı için ilk defa Çankırı’ya gelen Çankırı Karatekin Üniversitesi öğrencilerini Rektör Prof. Dr. Hasan Ayrancı Şehirlerarası otobüs terminalinde karşılayarak hoş geldiniz dedi.

Şehirlerarası otobüs terminaline kurulan stantta üniversite Sağlık Kültür ve Spor Dairesi personeli tarafından öğrencilere üniversiteyi tanıtıcı broşür ve kitapçıklar verilirken ayrıca ulaşım ve kalacak yer durumları ile ilgili yardımcı olundu.

Şehirlerarası otobüs terminalinde öğrenciler için kurulan stanttı ziyaret eden Prof. Dr. Hasan Ayrancı öğrencilere “ilimize ve üniversitemize hoş geldiniz” dedi.

Rektör Ayrancı, öğrencilere üniversiteyi tanıtıcı hediyeler verirken kendilerinin ulaşım, kalacak yer ile ilgili sorularını da cevapladı ve çözüm üretti.

Öğrencilerde Akademik yılın ilk gününde Rektör düzeyinde otobüs terminalinde karşılanmalarının kendilerini çok mutlu ettiğini ifade ederek Rektör Ayrancı’ya teşekkür ettiler.

 

 

 

Rektör Ayrancı Yeni Öğrencileri Otobüs Terminalinde KarşıladıRektör Ayrancı Yeni Öğrencileri Otobüs Terminalinde KarşıladıRektör Ayrancı Yeni Öğrencileri Otobüs Terminalinde KarşıladıRektör Ayrancı Yeni Öğrencileri Otobüs Terminalinde Karşıladı
Sonraki Haber

Çankırı Karatekin Üniversitesinden İspanya Çıkartması

Önceki Haber

Üniversitemize Sağlık Bilimleri Enstitüsü Kuruldu