Sporcularımızın Olimpiyatlarda Gruptan Çıkma Mücadelesi Devam Ediyor

Ana Sayfa >Haberler >Sporcularımızın Olimpiyatlarda Gruptan Çıkma Mücadelesi Devam Ediyor
24Tem
2017

Bu yıl Samsun’da 23’üncüsü düzenlenen Deaflympics 2017 İşitme Engelliler Olimpiyatları badminton branşında, Çankırı Karatekin Üniversitesi sporcuları Doğukan Yılmaz ve Gizem Nur Uludağ’ın gruptan çıkma mücadelesi devam ediyor. ÇAKÜ Meslek Yüksekokulu Öğretim Görevlisi ve Badminton İşitme Engelliler Millî Takım Antrenörü Murat Altun ile birlikte hedeflerini finaller olarak belirleyen sporcular, ay yıldızlı bayrağımızı göndere çektirmek için gruptaki rakipleriyle mücadelelerini sürdürüyor.

 

Sporcularımızın  Olimpiyatlarda  Gruptan Çıkma Mücadelesi Devam EdiyorSporcularımızın  Olimpiyatlarda  Gruptan Çıkma Mücadelesi Devam EdiyorSporcularımızın  Olimpiyatlarda  Gruptan Çıkma Mücadelesi Devam EdiyorSporcularımızın  Olimpiyatlarda  Gruptan Çıkma Mücadelesi Devam EdiyorSporcularımızın  Olimpiyatlarda  Gruptan Çıkma Mücadelesi Devam EdiyorSporcularımızın  Olimpiyatlarda  Gruptan Çıkma Mücadelesi Devam Ediyor
Sonraki Haber

ÇAKÜ Üniversite Tercih Fuarında

Önceki Haber

21. Yüzyılda Demokrasi Konferansı Gerçekleştirildi